söndag 28 juni 2009

Skit i Camilla Thulin


Jag tycker att svenska folket ska strunta i vad Camilla Thulin tycker och tänker om shorts och andra sommarkläder på jobbet. Vill folk ha short så låt dem ha det. Det kan inte vara värre än något annat klädesplagg. Det ser ju urfånigt ut om det kommer en konstymnisse med slips och översta skjortknappen knäppt när det är 30 grader varmt. Jag tycker det är mer störande att se någon svettas rejält än att se någon som ser sval och ledig ut på jobbet och klär sig efter vädret.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 kommentarer:

anemonen sa...

Jag håller med dig. Svett är inte trevligt. Bättre att klä sig svalt.

Elin sa...

Instämmer totalt! Camilla Thulins uttalande är urlöjligt! Hatar stilpoliser.

BeRKA sa...

Jag har shorts på jobbet i dag! :-)

Le Loup sa...

Absolut! Instämmer jag med!