torsdag 19 maj 2011

Religiöst svammel



Finns det inget vettigare att göra med sitt liv än att sitta och räkna ut när jorden ska gå under, eller att åka runt och skrämma upp folk att domedagen är nära?

Och om han nu har rätt, domedagsprofeten i USA, ångrar han inte när dagen D kommer att han inte gjorde nåt vettigare i sitt liv än att oroa sig för yttersta dagen?

Fast det vore lite snopet om nu jorden skulle gå under på lördag 21 maj, mot alla odds. Då skulle jag ju inte hinna fira min födelsedag. Fast det skulle jag ju inte märka förstås.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

1 kommentar:

Annika sa...

Jag tror inte ett skit :) Men, lite orolig är man nog ^^ Om det kommer en stor jordbävning, tror jag nog vi här i Norden kommer klara oss helt utan problem! Nordens länder ligger inte vid gränserna, där jordbävningar sker ofta :)
Jag har läst om jordbävningar i skolan, så jag kan en hel del :)