fredag 19 november 2010

Tema fredag - siluett



Det här är "mitt" träd. Ett träd som jag såg när vi åkte förbi på motorvägen. Jag kände direkt att jag ville plåta, men problemet var att vi inte visste hur vi skulla ta oss dit. Det är ju inte så att man bara kan svänga av en motorväg och tro att man hamnar där man vill.
Men över alla under, eller om jag ska låta maken ta åt sig äran, hittade vi en liten väg som tog oss under motorvägen och rakt på trädet. Ja, eller så nära vi kunde komma i alla fall.

Se fler siluetter här.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

3 kommentarer:

Leena sa...

Ja, fina fotomotiv ska man inte missa! Och det blev ju en maffig bild också.
Jag grämer mig fortfarande över att vi inte stannade i Finland för mer än tio år sedan när vi åkte förbi ett helt åker fullt med fågelskrämmor. Det kanske hade varit någon tävling eller annat. Vi hade för bråttom då men tänk vilka bilder man hade fått - både på enskilda "gubbar" och på mängden. Det var lite overkligt.

cat sa...

En fin trädsiluett!

Jah Hollis sa...

Det var värt besväret. Fin siluettbild.