måndag 29 november 2010

Hmm

Jag har rätt mycket att tänka på på jobbet nu. Förutom det dagliga arbetet förstås.

Samtidigt som vi ska börja planera för datorjournal ska vi införa ett nytt personaladministrativt system där vi ska lägga in vår egen tid med flex, ledigheter och sjukfrånvaro.

Och samtidigt som de ska införa ett helt nytt sätt att jobba på avdelningarna och vi vet inte riktigt vad det innebär för oss sekreterare.

Därför är min kalender ganska så fulltecknad ett tag framöver. Påminnelser om vad jag ska på för möte, med klockslag. Jag vet att jag har något viktigt i morgon, men jag kan för mitt liv inte komma på vad det är. När jag blundar ser jag framför mig att det står något kluddat i almanackan på tisdagen den 30 november. Men vad?

Jag kommer nog att ligga sömnlös tills jag kommer på det.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: