fredag 10 september 2010

Veckan som gått


Så här på fredag eftermiddag känner jag mig lite som rosen här bredvid. Ganska vissen med andra ord. Jag känner att den gångna veckan inte har varit den bästa. Mycket att göra på jobbet och väldigt stressigt stundtals. Det kanske inte är så konstigt att jag fått ont i ryggen, höften och benet. Efter nästan 30 års trampande på pedal för att skriva diktat är det inte annat att vänta.

När jag har ont är jag inte så trevlig. Jag snäser och orkar inte riktigt med folk. Jag klarar  nätt och jämnt att stå ut med mig själv och känner att jag ibland kanske låter elakare än jag egentligen menar att vara. Det är jobbigt med människor som hela tiden velar, ändrar sig, och är allmänt tjatiga. Jag tycker om självständiga människor, som kan fatta egna beslut, utan att jag måste godkänna hela tiden. Annars blir jag sur och grinig och jag vet med mig att jag kanske sårar någon.

Men jag lovar att bättra mig. Nästa vecka ska jag vara trevlig och glad hela veckan.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

du hade ju trevlig matsällskap iaf! ;P

kram på dig