onsdag 12 maj 2010

Typiskt

Jag har längtat och längtat efter att vara ledig de här dagarna.
Ja, egentligen är det bara på fredag som jag tagit ledigt för i morgon är det ju röd dag och sedan är det lördag och söndag. Men att vara ledig fyra dagar i rad, det är som en dröm. Visserligen var jag ledig fyra dagar i påskas, men det är ju ett tag sedan. Och jag har verkligen sett fram emot den här fyradagarsledigheten.

Jag som planerat att vara ute och dona lite i trädgården får nog ta det jävligt lugnt.
Ryggvärken är värre än förut, väldigt mycket värre än den varit förut i veckan. Det är svårt att gå utan att se ut som om jag skitit på mig.

Och det regnar.

Naturligtvis.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Då får du verkligen passa på att ta det lugnt ístället