onsdag 30 november 2011

Ordlös Onsdag - Information



Här finns mer information.



11 kommentarer:

Mona sa...

Vacker gammal lyktstolpe.

Lena Abrahamsson sa...

Lite information på sne. Snyggt beskuren och bra tolkning på temat.

Kicki sa...

Snyggt! Påminner mig om att vi har tre lyktor som väntar på att bli monterade! De har bara väntat i sisådär 10 år!

Fru Vallmo sa...

Fin bild! Härliga färger!

Eva Trillian sa...

Historisk information :-)

anemonen sa...

Vacker lampa och Markurell känner jag till.

Annemor sa...

Kanskje man finner frem? Man har blitt informert.
Ha en fin dag

Hanna sa...

Hm, tycker jag känner igen lampan och skylten, men jag kan ha fel. Undrar om den är tagen i Wadköping Örebro? Fint hur som helst :0)

Cici sa...

Markurell i Vadköping, det trodde jag bara existerade i litteraturen, finns det på riktigt? Ny information för mig.

Erik "Semlan" sa...

Information med kulturellt innehåll. Ett litterärt torg som jag antar finns i Örebro. ;-)
Där finns ju det fina friluftsmuseum miljön Wadköping vid Svartån.
Läcker äldre lyktstolpe. :-)
Vid varje besök i Örebro så försöker jag ta en tur runt kulturkåkarna.
Ha en bra onsdag. :-)

Ezter sa...

Så mysigt gammaldags!