fredag 12 november 2010

Snälla nån


Inte behöver mina sms, mejl och surfningar sparas i ett halvår för de är helt ointressanta. Det skulle vara roligt att se polisens min när de kollar min aktivitet på området. Om de skulle få för sig av någon anledning.

Jag skickar i genomsnitt sex sms i månaden, mejlar mest till mig själv för att komma ihåg olika saker, t ex att jag inte får glömma att köpa kaffe när det är slut. Mina sms består mest av frågor om vad vi ska äta eller så. Mina surfningar är heller inte det minsta intressanta, mest helt oskyldiga fotobloggar och bloggar om olika livsöden.

Men inte kollar de väl mig med?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , om , , , ,

1 kommentar:

Markus "LAKE" Berglund sa...

Kllar och kollar, det spelar väl mindre roll, de lagrar ju allt i alla fall. Operatörerna gillar det ju dock inte:

"– Vi motsätter oss inte brottsbekämpning i sig, men den bör vara riktad mot misstänkta brottslingar, säger Jon Karlung på Bahnhof."

http://www.dn.se/nyheter/sverige/it-branschen-domer-ut-lagforslag-1.1206940

:-)