fredag 5 juni 2009

Är det sommar?


Under förra årets studentfirande var det supervarmt.

Är det verkligen sommar? I dag är det dags för studentfirande och jag kan inte minnas när det senast var så här kallt denna dag. Det är inte nog med att det bara är 7 grader, det småregnar och blåser också, så det känns ungefär som i november. Jag kan heller inte fatta att det är sista dagen före semestern, vi vill ju ha lite varmare och skönare då. Den riktiga semesterkänslan har väldigt svårt att infinna sig, men snart ska jag vara ledig i hela fem veckor. Det behövs.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

Marie sa...

Jag fattar ingenting! Vi har just stängt av värmen i huset, brukar ju funka bra denna tid, men nu är det chilly kan jag säga :-)

Karin Berg sa...

jag tycker så synd om alla som tar studenten idag. Såg en msaa lättklädda studenter på tåget. Och som de frös. stackarna.

Baronessan sa...

Ja nog är det hitochdit väder. På "min" student förra veckan var det hett som i... ja du vet var.