tisdag 25 december 2012

TisdagsTema - Julpynt



 
Vi har inte så mycket julpynt framme nuförtiden.
Jag tycker bara det är jobbigt att ta fram en massa, och framför allt städa undan sedan när julen är över.
Men naturligtvis har vi julgranspynt.
Vi har ingen fin designgran med bara röda eller silvriga kulor, utan i vår gran finns alla sorters pynt. Från garntomtar till papperskarameller och saker som barnen gjort när de var små.
 
Här finns fler bilder på julpynt.
 
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 kommentarer:

SigridfraEnget sa...

Mysigt, tycker jag. ;-)

Anita - Malta sa...

Inte mycket julpynt hos mig heller. Små tomtenissar och en konstgjord gran. Din lilla nisse ser härligt mjuk ut. God fortsättning på julhelgen !!

Anneli - A'la Foto sa...

Åh vilken söt liten tomtenissa...jag vet..skägget är lite störande men jag tar det som långt vitt hår!

Jag har mina adventsljusstakar och en gran...inget annat...fast i år har mina älskade kissar haft sönder båda mina adventsljusstakar...senast i natt hände den sista! Jag är lite arg och ledsen på dem men så ligger de och gosar i mitt knä nu när jag sitter och skriver detta så då går det inte att Inte förlåta...mina raringar!!

God fortsättning på julhelgen!

Kakan sa...

Fin färg på din tomte.
Såna har jag också men de är svarta och gråa istället för det gröna.
Ha det bra nu i mellandagarna!
Mellandagskram Kakan