onsdag 24 augusti 2011

True talent?


Eftersom jag är lite nyfiken på nya program så tänkte jag att jag skulle titta på True talent i kväll. Det är ju alltid trevligt att höra folk som kan sjunga. Men vilken besvikelse. Det hela kändes verkligen lite B. Och jag hatar när deltagarna låtsas bli överraskade när de ska vara med i ett tv-program och sjunga, fast det är det enda de drömt om hela livet.

Men om det är jobbigt att gallra, varför kan inte sångcoacherna bara välja de talanger de vill jobba med och börja med dem, utan att det ska vara en massa publik som ska bestämma vilka som ska gå vidare?

Naturligtvis skulle det inte bli någon bra tv-underhållning om inte tävlingsmomentet fanns eller om alla skulle gå vidare. Men de gör det ju så krångligt för sig. Och i slutänden blir det ju ändå de som coacherna tycker ska gå vidare som gör det.

Nej, något mer tittande på True talent blir det nog inte för min del.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: