söndag 20 september 2009

Monster eller sengångare?



Finns det verkligen monster? Jag tror att det här är bluff.

Eller så är det faktiskt en sengångare utan päls, helt enkelt.

Människor har ju alltid gillat mysterium, gillar att diskutera hit och dit och komma på helt osannolika teorier. Det känns spännande och lite farligt.

När jag var liten fantiserade vi barn om att det fanns en ful gubbe i källaren. Till sist trodde vi faktiskt på det själva. Fast det egentligen bara var avloppsrören som lät.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Jack sa...

tack för att du tittadein till mig. Det där var en äcklig en...

Pimli sa...

Visst är det väl ändå bra nog synd att ungarna hann slå ihjäl den? Om mina ungar gjort det skulle de fått sina fiskar varma :-) . (Jag kan göra deras fiskar varma utan att slåss, bäst att tillägga ;-)