söndag 4 mars 2012

Fototriss - Prickigt







Här finns mer prickigt.



13 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Finfin triss! :-) Bra bilder! Gillar paketet!

Me and my dark secrets sa...

Härlig och fin triss. Bra jobbat!

Emelie sa...

Fin triss, älskar fjärilar så det blir såklart min favorit här =)

Annemor sa...

Fin triss.
Sommerfuglen er også min favoritt.

llhertz sa...

En citron är ju prickig
ser jag här och nu.
Så kul med ögonöppnare :)
Ha en bra söndag!

Anneli - A'la Foto sa...

Fint och kreativt tolkat! Mittenbilden blir min favorit! :O))

Ha en superskön söndag i vårsolen!

Anita A sa...

Har inte tänkt på citroner som prickiga, förrän nu. Snyggt trissat!

Ingalill sa...

Paketet är blir klart favo :)

SigridfraEnget sa...

Vilken fin triss!

Lena Abrahamsson sa...

Fina bilder alla tre men mittenbilden är suverän. Bra trissat!

KajsaLisa sa...

Oj, hänger du här också, kände igen dig från bloggportalen. Fina bilder, gillar mittenbilden bäst.

Jenny sa...

Jättefin triss!

moa; sa...

Hej, fin triss. Jag gillar att du gör det så enkelt och får det så snyggt - min favorit är helt klart citronen.