måndag 30 december 2013

Tur som en tok



 
Kom på att jag faktiskt vann en ny nyårslott på Bingolottos uppesittarkväll dagen före nyårsafton.
Fast jag har ju inte alls lust att spela på nyårsafton, men får väl ändå hämta ut min vinst i dag.
Om jag kommer ihåg.
Får väl kolla i dragningslistan om jag vunnit dagen efter.
 
Annars är det jobbdag i dag. Det känns surt. Och kanske är det därför ångesten har ridit mig de senaste två nätterna, då jag vaknat mitt i nattten, på gränsen till att få en panikångestattack.
Eller så är det snuvan som gjort att jag inte kunnat andas ordentligt och därför fått panik.
 
Hur som helst kan jag förstå att folk hoppar från broar och framför tåg.
Ångest som kryper under skinnet är helt fruktansvärt.
 
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Sus sa...

Jag undrar om inte alla vann en ny lott..? Dom lär väl locka tittare. Tycker Marie S var väldigt..vad ska man säga..dryg.. =)