lördag 10 november 2012

Rätt eller fel?



 
Genom att sminka sig med vitt i ansiktet vill Loreen bryta mönster och enligt henne handlar det om att folk inte kan bestämma vad som är rätt och fel.
 
Tydligen blev folk rätt upprörda för att hon såg ut så i tv.
Och det var just det som var meningen.
 
Får man inte tillräcklig uppmärksamhet när man sjunger som om man har hela munnen full med skumtomtar, så måste man visst ta till lite mer drastiska metoder.
 
Jag trodde hon hade kylbalsam på sig för att hon hade bränt sig.
I så fall hade jag tyckt synd om henne.
Nu tycker jag bara att det var flummigt och ganska barnsligt.
 
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Sus sa...

Jag trodde också hon bränt sig.
Men jag fattar hennes poäng. Vad är rätt och fel? Finns det?