torsdag 1 juli 2010

Ingen gillar döda möss

Det är ju inte så längtar efter att åka och handla på Willys direkt. Jag tycker att Willys verkar vara en läskig affär. Eller så är det bara olyckligt att kunder har hittat döda möss både bland godiset och i salladspåsen. Förr handlade vi alltid på Willys, men vi tyckte att sortimentet krympte och till slut blev det bara Eldorado -eller Willysvaror kvar på hyllorna. Visst är det bra när det är billigt för man sparar ju massor med pengar, men om man ska vara rädd att få möss bland varorna som man handlar eller inte kan välja andra märken på varorna så väljer jag en annan butik.

Jag vet att jag sett fåglar som suttit och hackat på brödet också på Willys och jag tycker det verkar lite ofräsht. Dock måste jag ta en sväng på Willys ibland, det är bara där de säljer kameleonter bland lösviktsgodiset och såna måste jag ha en påse då och då. Fast nu kanske de inte lockar lika mycket, för tänk om jag skulle hitta en död mus bland mitt favoritgodis.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast då kan man snart inte handla någonstans för på ica så märker de ju om köttet. Och på Lidl säljer de fakemjölk.

Willys i min stad is the shit, fräscht och fint.

Jag tror på att själv kolla det man vill köpa innan man köper det och även kontrollera när man kommit hem.

En död mus borde man sett i ett salladspaket om man kollar noga..