fredag 4 september 2015

Blodbad




Eftersom Willes böld fortfarande är kvar ringde jag till veterinären och fick komma kl 14. Så jag fick åka hem från jobbet redan vid 13-tiden för att hämta Wille och åka dit. Som tur var hade jag tid på mig för det var inte det lättaste att få in Wille i buren. Vid femtioelfte försöket var jag lite starkare och fick in alla spretande ben och klor. Fast det hade sitt pris. Hela jag är sönderriven på bröstet, magen och ryggen. Och det roligaste av allt är att hos veterinären ville han tillbaka in i buren hela tiden.

Som jag befarat fick Wille stanna där några timmar så de kan göra rent och eventuellt sätta ett dränage, och det kan de inte göra i vaket tillstånd. Men jag skulle få hämta honom i kväll i alla fall, så då slipper jag sova ensam.

Location:Skördevägen,Örebro,Sverige

Inga kommentarer: