fredag 12 juli 2013

Sista semesterdagen




Det här är sista semesterdagen, i alla fall för den här omgången. Jag ska ju ha en vecka till när Jo kommer hem från USA om fyra veckor. Men det är svårt att fatta att fem veckor kan gå så väldans fort. I morgon är det alltså fem veckor sedan vi åkte till Kreta, och det känns som i går nästan.

Hur som helst har jag verkligen njutit av den här ledigheten, mer än vanligt, tror jag. Det har verkligen varit hektiskt på jobbet senaste året och jag var absolut helt slut. Jag kan ju säga att jag inte längtar till hetsen och stressen på jobbet, men måste ju gå dit för att få pengar till brödfödan. Om vi vann mycket pengar på lotto skulle jag säga upp mig direkt, men det lär väl aldrig hända.

Nu ska jag sätta mig i solen och bara vara. Sista semesterdagen.


Inga kommentarer: