lördag 26 maj 2012

Ordlös Lördag - Gammalt och nytt



Här finns fler bilder att beskåda.

10 kommentarer:

Fru Vallmo sa...

vilken härlig bild! Jättefin tolkning!

Eva Trillian sa...

Bra foto på temat :-)

Linnéa sa...

Härlig bild o tolkning. Jag är uppvuxen med spårvagn linje 17 till Aspudden o Mälarhöjden. Nu är det bara tråkigt men effektiv T-banan.

SigridfraEnget sa...

Snyggt!

Lena sa...

Härlig bild som visar gammalt och nytt!

Erik Semlan sa...

Snyggt, du fixade både gammalt och nytt på fotot. Själv visar jag på den nya spårvagnen. Jag kanske inte var lika smart... ibland tänker man fel. Ha en skön helg. :-)

anemonen sa...

Fint fångat det här. Jag gillar att åka spårvagn. Mycket trevligare än att åka tunnelbana.

HansHB sa...

Et flott bidrag til temaet!

juanna sa...

Gammalt o nytt - fin tolkning!

Ezter sa...

Fint! Jag gillar spårvagnar. Det fanns i Helsingborg när jag var liten!