Förra veckan fick vi brev från Bilprovningen. Fast det var till nån annan. Visserligen samma nummer på huset som vi har, men på en annan gata.
Alltså la vi på brevet på den gula postlådan igen för att det skulle komma till rätt person.
Så döm om min förvåning när samma brev i dag låg i vår brevlåda igen.
Nu får ni väl skärpa er på Posten!
2 kommentarer:
Hej!
Självklart ska du inte behöva se till att vi levererar breven rätt. Jag beklagar att brevet åter har kommit tillbaka till dig, för att lösa detta ber jag dig att ta kontakt med oss.
Du når oss på kundservice på telefon 020-232221 knappval 1, vi svarar mån-fre kl 8-18. Det går också bra att maila vår kundservice på kundtjanst.privat@posten.se
Med vänliga hälsningar
Erika PostNords Kundservice
Vi har lagt det på gulapostlådan igen, tredje gången gillt.
Varför ska jag ringa till er, vad hjälper det?
Skicka en kommentar