onsdag 20 maj 2009

Intresseflagg kanske


Den största nyheten i dag verkar vara att Linda Rosing väntar barn. Hon är gravid och väntar sitt första kärleksbarn med artistpojkvännen Peter Thelenius. Det låter ju alltså som om de redan bestämt sig för att få fler barn. Och skam vore det väl om inte deras barn vore ett kärleksbarn. De flesta barn avlas väl faktiskt av någon sorts kärlek. Det vill jag i alla fall tro. Jag har själv tre kärleksbarn, men det är ju inte lika intressant, förstås.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja, eftersom jag "gör barn" på dagarna på en IVF klinik ska jag väl tycka detta är härligt, men jag har sååååå svårt för Rosing. Känner mig skeptisk till hur en så osäker och självupptagen människa ska klara av att ge allt till en bebis och sätta sig själv i sista rummet. Så är det ju när våra barn kommer till världen, i alla fall om vi får önska. Hoppas att jag har fel och att förhållandet håller och bebisen är efterlängtad och blir väl omhändertagen.

Gunilla sa...

Kan bara hålla med dig i dina åsikter i inlägget.